Bezoek Kåsa - Reisverslag uit Kåsa, Noorwegen van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu Bezoek Kåsa - Reisverslag uit Kåsa, Noorwegen van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu

Bezoek Kåsa

Door: marjanenfloor

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Floor

27 Juni 2012 | Noorwegen, Kåsa

De afgelopen 2 weken zijn we te gast geweest bij Dennis in Kåsa en net als vorig jaar mochten we weer gebruik maken van ons “hutje” !

En ook dit jaar is er een nieuw record gevestigd in Noorwegen: vorig jaar mochten we de natste zomer meemaken sinds ik weet niet hoe lang en dit jaar heeft er in Juni nog nooit zoveel sneeuw op de bergen gelegen!!
We krijgen zelfs nog een vlokje natte sneeuw mee en wat dagen regen dus helaas ook hier laat het echte zomerweer nog even op zich wachten en dat met temperaturen van soms onder de 10 graden.

Dit jaar vieren we St. Hansaften met een bbq op het strand maar dit was niet onze enige bbq,
wij waren ook te gast bij Peter en Ingrid en ook zelf hebben we een bbq feestje georganiseerd.
Het waren hele leuke en gezellige avonden, weliswaar met de winterjas aan maar dat mocht de pret niet drukken!!

Verder hebben we een paar klusjes gedaan , boodschappen gedaan, de nodige taarten en wafels gebakken (en gegeten!) en natuurlijk EK voetbal gekeken!
Bijna elke dag gewandeld, paar keer gefietst en wat bezoekjes gedaan o.a. bij de buren die meer dan 40 honden hebben en het virus is inmiddels overgeslagen naar Dennis!!

Alle kleding is weer gewassen, de fietsen zijn weer rijklaar en de tassen zijn weer gepakt dus we zijn klaar voor het vervolg van onze tocht.
Vanochtend vertrekken we richting Drevsjø , met de winteroutfit aan want het was wel 5 graden om 07.00 uur, waar we morgen weer de Zweedse grens zullen passeren om koers te zetten naar Stockholm!

• 27 Juni 2012 - 17:25

Ingrid:

Fijn dat jullie nog even op de koffie kwamen en leuk dat jullie het lieten weten dat je was aangekomen in Drevsjø. Dat was inderdaad heel snel. Petje af. Veel succes verder en we horen en lezen het graag.