Wenen en ook onze eindbestemming voor 2012!!! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu Wenen en ook onze eindbestemming voor 2012!!! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu

Wenen en ook onze eindbestemming voor 2012!!!

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Floor

18 September 2012 | Oostenrijk, Wenen

We zijn in Wenen en hier blijven we een paar dagen.

De fietsen gaan in de stalling en volgend voorjaar gaan we hier in Wenen weer verder met ons rondje Europa.

De tussenstand is 5806 kilometer!!!

• 19 September 2012 - 10:27

Jeanne-Marie:

Waarom staat nu juist Floor onder het standbeeld van het PRATERpark?
    Is hij degene, die het meeste praat?????
    Jullie komen wel mooi steeds meer in de buurt van Nederland.
    De koffie wordt alvast gemaakt.
    lgr. Jeanne-Marie

• 20 September 2012 - 12:01

Ingrid:

Lekker even genieten in Wenen.
    Veel plezier en alvast een goede reis gewenst naar Nederland.

• 20 September 2012 - 16:20

Riekie Melenhorst:

Hoi Sportieve mensen,

Wat een tocht zeg!
    Wat zullen jullie veel zien,lijkt mij erg mooi.Maar doe het niet na 60 km perdag vind ik genoeg!

Nog veel fiets plezier samen,en geniet maar heerlijk!

Groet Riekie

• 26 September 2012 - 20:24

Inge:

Ha vakantiegangers,
    Alhoewel dat eigenlijk geen goede benaming is.
    Allereerst Marjan van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Dat je ooit maar een grote meid mag worden. Ben benieuwd of je het in Nederland of Praag viert. Drink er in iedervgeval een lekkere borrel op!

Het zit er dus op, voor zover ik kan beoordelen hebben jullie het wel goed naar jullie zin gehad. Het was toch weer een mooie onderneming.
    Leuk om te lezen dat jullie dit keer ook nog eens van de fiets zijn gestapt om het een en ander te gaan bekijken :-).

Hier gaat alles gewoon door, ben ondertussen weer aan het werk. De wond wil voor een deel nog niet helemaal genezen. Moet morgen voor controle naar het ziekenhuis, dan hoor ik wel wat ik er mee aan moet.
    Maar je raadt het al, door al dat stilzitten en niet werken passen mijn broeken niet meer. Het Sonja Bakker boek is deze week weer tevoorschijn gehaald. Het wordt weer een tijdje afzien....

Anyway, het wordt dus weer acclimatiseren in Nederland. Succes ermee en het zou leuk zijn om tzt een keer wat af te spreken!

Groet,
    Inge