Aankomst Finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu Aankomst Finland - Reisverslag uit Turku, Finland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu

Aankomst Finland

Door: marjanenfloor

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Floor

13 Juli 2012 | Finland, Turku

Rustige overtocht gehad met de Galaxy en wel 3,5 uur geslapen..vergist in de tijd..het is in Finland een uurtje later!!
Met 3135 kilomertjes achter de boeg zijn we benieuwd wat voor leuks we in Finland gaan meemaken!!

• 13 Juli 2012 - 05:28

Janny:

Jullie zijn echte kilometervreters! Ik hoop dat Finland jullie veel leuks zal brengen. Geniet ervan.

• 13 Juli 2012 - 06:52

Bianca:

Op naar het vlg avontuur! X

• 13 Juli 2012 - 06:56

Jeanne-marie:

Helemaal super. Ik ben een beetje jaloers op deze mooie ervaringen.
    Zet m op.

• 13 Juli 2012 - 08:45

Ingrid:

Heel veel fietsplezier gewenst in Finland. Hopelijk lekker weer. Geniet ervan.

• 13 Juli 2012 - 21:10

Chris:

eindelijk even de gelegenheid om jullie avontuur te volgen. Prachtig om te zien waar jullie fietsen. ben benieuwd naar de rest van jullie reisavonturen, zal jullie vanaf nu weer regelmatiger volgen.