materiaalpech - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu materiaalpech - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu

materiaalpech

Door: marjanenfloor

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Floor

18 Juli 2012 | Finland, Helsinki

De laatste 90 km naar Helsinki hebben we vandaag met de trein gedaan, de fiets van Floor heeft een probleempje..gaan op zoek naar een reparateur!!

Update materiaalpech: wij kunnen verder alleen het sturen gaat wat moeilijk..de standaard is gesneuveld, lastig maar niet onoverkomelijk!!

Maar eerst een weekendje zeilen met Marko en Nana..!!!
En een paar dagen te gast bij Frank in Sipoo.

24 juli:
Weekend zeilen was super met prachtig weer, met Frank bezoek gebracht aan een paar hele leuke plaatsen en gebruik kunnen maken van de sauna en als verrassing dinsdagavond bij Jaana en Alvi uitgenodigd om de laatste avond in Finland bij hen te komen eten en slapen..wat een gastvrijheid in Finland!!

We had a lovely weekend on the boat with Marko and Nana,real nice stay with Frank and we saw some beautiful places and last but not least: tuesdaynight we were invited to sleep our last night in Finland at Jaana and Alvi..such a hospitality here in Finland !!!

Morgen naar Tallinn met de ferry van 11.30 uur

• 23 Juli 2012 - 09:29

Wauw!:

Wauw, wat hebben jullie alweer een hele tocht achter de rug! Geniet van jullie zeiltocht, veel plezier!!
    groetjes, Linda Barzilay

• 24 Juli 2012 - 23:01

Ingrid En Peter:

Een fijne overtocht morgen en verder weer veel fietsplezier met veel mooi weer. Hopelijk alles goed met de fiets.