Tallinn - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu Tallinn - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Marjan en Floor - WaarBenJij.nu

Tallinn

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Floor

26 Juli 2012 | Estland, Tallinn

"luie" leventje voorbij..morgen weer op de fiets!!

• 31 Juli 2012 - 22:07

Inge:

Jemig, ik moet eerlijk bekennnen dat ik een tijdje niet heb gekeken en ondertussen zijn jullie al op weg naar Estland?? Al 3 maanden onderweg.... Lekker hoor. Had trouwens niet begrepen dat jullie daar ook naar toe zouden gaan.
    Ik zou vorig jaar naar Scandinavië op vakantie maar toen was het slecht weer en zijn we naar het zuiden gegaan, als ik jullie verhalen lees en foto's bekijk wil daat toch nog eens naar toe.

Maar ondertussen kan ik ook genieten van een tijdje niet werken, morgen ff naar het ziekenhuis voor een paar dagen en dan 6 weken thuis bijkomen. Dan ga ik echt jullie verslagen wat sneller lezen. Tijd zat!!

Fiets ze nog ff, neem niet al te bochtige weggetjes met dat zware sturen.

Tot gauw.

Gr.
    Inge

• 01 Augustus 2012 - 20:07

Marjan En Floor :

Hoi Inge, ook Estland is lid van de EU sinds 2004 !!
    Succes in het ziekenhuis en met de herstelperiode, kom op ziekenbezoek als ik weer in het land ben ok?!
    groetjes van ons.